Khamis, 5 Disember 2013

 erm salahke sukakan sepupu sendiri???orang kata nanti gen x baik(eeiii gatal),tapi betulker aku sukerkan sepupu sendiri,tapi knapa aku rasa happy bila dia dekat ngan aku dan rasa kecewa bila lebih layan kawan aku daripada aku.Hurmmm..... sepupu means dia pon adaa aliran darah sama ngan kita jugaklahkan.huaaaa..PENING!!PENING!!!tapi  kalau pikir balik banyak juga kebaikan daripada keburukan bila menyukai sepupu sendiri hah antaranya kita dah kenal sikap dia btul tak,selain itu senang nak report kat mak bapak dia klau dia buat hal (ni namanyer muka tebal)senang citer x yah sker sesama sepupu.kalau nak sker jugak lantak ko la !!!x sedor diri cakap ngan diri sendiri hahahaha.ikatan keluarga hurmmm makin rapat.apa-apa jelah.....k tukar topik ergh macam mana dengan kahwin paksa ..kalau ikutkan semua tak nak kene kahwin paksakan apalagi kahwin yang dijodohkan oleh keluarga >>mestilah ohhh NO<<<pastu mula pkir nak  lari rumaah la macam macam tapi korang pernah pikir x kenapa korang kena kahwin dengan si dia....jawapannya amat mudah sebab allah dah tentukan jodoh kita,anak ada berapa,rezeki kita dan semuanya sejak azali lagi klau dia jawab macam ni >ko tak rasa apa yang aku rasa < jawab macam ni  #allah memberi  dugaan berdasarkan kemampuan umatnya,dan semua umatnya mendapat dugaan yang berlainan# sure dia terdiam hahahah .cinta lepas kahwin lebih manis nak pegang tangan nak cium semuanya halal tak berdosa pun,seorang hawa dicipta daripada tulang rusuk kiri adam bukan diatas untuk diagung,bukan dikaki untuk dipijak,tetapi berhampiran hati untuk disayangi dan bahu untuk dilindungi.seorang lelaki yang budiman adalah apabila dia melawan nafsu dia ketika berdua,melindungi dan menghormati kaum yang bernama hawa,menyanjung tinggi darjat seorang ibu....


 #bye selamat pagi coment la kalau ada salah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan